Ninja H2 banner

Kawasaki h2 prędkość maksymalna

4 reading
30K views 31 replies 12 participants last post by  ben25h2  
#1 ·
Cześć.
Jaką prędkość maksymalną powinno mieć h2?
Chodzi mi o to, że zainstalowałem przełożenia stage 3, intercooler extreme creations i pompę paliwa, zębatki 41/19, filtr dna i tak dalej. A maksimum, jakie mam, to 344 km/h. Na filmach h2r tak łatwo osiąga 390-400 km/h. Mam doładowanie 190 Kpa i przełożenie 11,6. Po prostu za mało mocy.
Gdzie szukać problemu?
 

Attachments

#2 ·
Cześć.
Jaka powinna być prędkość maksymalna h2?
To znaczy, że zainstalowałem biegi 3 etapu, intercooler extreme creations i pompę paliwa, zębatki 41/19, filtr dna e.t.. A maksimum, jakie mam, to 344 km/h. Na filmach h2r tak łatwo osiąga 390-400 km/h. Mam doładowanie 190 Kpa i przełożenie 11,6. Po prostu za mało mocy.
Gdzie szukać problemu?
Przy jakich obrotach osiągasz 344? Z takim przełożeniem powinieneś kręcić około 12 tys. aby osiągnąć 344. Jeśli zbliżasz się do 14 tys., prawdopodobnie ślizga się sprzęgło.
 
#3 ·
13300 obr./min przy 344 km/h. Mam sprężyny Brocka do dużych obciążeń. Ale jeśli sprzęgło się ślizga - czy wkręcałoby się na limit 14000 obr./min? Ale tak się nie dzieje.
Czy to może być zła jakość paliwa? W Rosji nie mamy e85. Tylko 100 oktanów premium. Ale w testach pokazuje tylko 97 oktanów. Mamy paliwo wyścigowe 116 Vp. Ale kosztuje 10$ za litr...
 
#5 ·
13300 obr/min przy 344 km/h. Mam sprężyny o dużej wytrzymałości firmy Brock. Ale jeśli sprzęgło się ślizga - czy wkręcałoby się na limit 14000 obr/min? Ale to się nie dzieje.
Czy to może być zła jakość paliwa? W Rosji nie mamy e85. Tylko 100 oktanów premium. Ale w testach pokazuje tylko 97 oktanów. Mamy paliwo wyścigowe 116 Vp. Ale kosztuje 10$ za litr...
Jax, ile ważysz?
 
#4 ·
Może to być twoja pozycja aerodynamiczna, może to być wiatr czołowy, może to być DA, może to być twoja waga i pozycja ciała, może to być nachylenie drogi i odległość. Istnieje wiele czynników wpływających na szybką jazdę.
 
#6 ·
Dużo ważę. ))) 100 kg = 220 funtów. Ale myślałem, że to nie jest ważne dla maksymalnej prędkości. Przyspieszenie - oczywiście. Ale prędkość maksymalna? Aerodynamika... dotykam kaskiem do zbiornika paliwa. Różnica jest zbyt duża. 344 i 400... moi znajomi powiedzieli, że 400 w Turcji to fałsz. Czyż nie?
 
#10 ·
Dużo ważę. ))) 100 kg = 220 funtów. Ale myślałem, że to nie jest ważne dla maksymalnej prędkości. Przyspieszenie - oczywiście. Ale prędkość maksymalna? Aerodynamika... Dotykam kaskiem do baku paliwa. Różnica jest zbyt duża. 344 i 400... moi znajomi powiedzieli, że 400 w Turcji to podróbka. Czyż nie?
Nie ma znaczenia, czy dotykasz głową baku, gdy twoje ramiona są na wietrze. Nic nie tracisz, po prostu potrzeba więcej niż myślisz, żeby jechać tak szybko. To nie jest tak proste, jak ludzie zakładają. Dlatego ludzie stają się pokorni, gdy idą na legalne wydarzenie i otrzymują weryfikację rzeczywistości. 400 jest fałszywe, ale tak samo jest z twoimi 344, ale oba są w równym stopniu reprezentowane przez ten sam fałszywy odczyt prędkościomierza. Tak naprawdę nie jedziesz 344. Naprawdę jedziesz około 325 km/h.
 
#8 ·
Potrzebujesz przełożenia 19-37, aby osiągnąć 250 mil na godzinę GPS!

Zrobiłem 238,1 mil na godzinę GPS na paliwie PUMP w ciągu jednej mili z przełożeniem 3 stopnia i głowicą / wałkiem rozrządu z przełożeniem 19-38 i miałem 13,9 tys. obr./min.

400 km/h na prędkościomierzu w Turcji było FAŁSZYWE, podobnie jak każdy odczyt prędkościomierza!
 
#32 ·
Potrzebujesz przełożenia 19-37, aby osiągnąć 250 mil na godzinę GPS!

Przejechałem 238,1 mil na godzinę GPS na paliwie PUMP w ciągu jednej mili z przełożeniem Stage 3 i głowicą/wałkiem rozrządu z przełożeniem 19-38 i miałem 13,9 tys. obrotów na minutę.

400 km/h na liczniku w Turcji było FAŁSZEM, jak każde wskazanie licznika!
Czy to prawda? Czy H2 może osiągnąć 13,9 tys. obrotów i się nie zepsuć??
 
#11 ·
Bardzo dziękuję za odpowiedzi. Rozumiem to wszystko. Mój stan magazynowy 18/44 miał prędkość maksymalną 322 km/h przy 14000 obr./min. Na moim 19/41 prędkość maksymalna powinna wynosić 365 km/h. Więc nie ma potrzeby na zębatkę 37. Jeśli osiągnę te 365 (prędkość GPS 345), będę najszczęśliwszym człowiekiem. ))))) W tym tygodniu powinienem otrzymać paliwo wyścigowe SF-T. Może to pomoże. Swoją drogą nie wiem dlaczego, ale przy tej prędkości moja nowa pirelli supercorsa v3 została zniszczona.
 

Attachments

#20 ·
Bardzo dziękuję za odpowiedzi. Rozumiem to wszystko. Moja seria 18/44 miała prędkość maksymalną 322 km/h przy 14000 obr./min. Na mojej 19/41 prędkość maksymalna powinna wynosić 365 km/h. Więc nie ma potrzeby na zębatkę 37. Jeśli osiągnę te 365 (prędkość GPS 345), będę najszczęśliwszym człowiekiem. ))))) W tym tygodniu powinienem otrzymać paliwo wyścigowe SF-T. Może to pomoże. Swoją drogą nie wiem dlaczego, ale przy tej prędkości moja nowa pirelli supercorsa v3 została zniszczona.
To jest super niebezpieczne
Przytrafiło mi się to raz w moim modelu Zx10r 2016 z parą Dunlop q4

Obecnie jestem
Zamierzam uruchomić kilka Pirelli v3 na h2, ale jeździłem na dwóch zestawach rs11 i były wspaniałe, ale mogę je dostać tylko bezpośrednio od Kawai.

Co myślisz o v3?
 
#13 ·
Opona uszkodzona przez poślizg kół
Przy tej prędkości każdy uskok lub pofalowanie powoduje, że koło omija kawałek nawierzchni i lekko się obraca. Myślę, że widząc to, należy uwzględnić około 5% poślizgu kół w obliczeniach prędkości.
A twoja aerodynamika to wszystko, jeśli masz szerokie ramiona, wpłynie to na prędkość maksymalną.
 
#19 ·
Waga kosztuje przyspieszenie, ale tylko na ograniczonym dystansie kosztuje prędkość,
Przyspieszenie występuje zawsze, gdy prędkość obiektu wzrasta lub maleje, lub gdy zmienia on kierunek. Podobnie jak prędkość, istnieją dwa rodzaje przyspieszenia: średnie i chwilowe.
 
#23 ·
^Greg, jechałem ponad 350 km/h na Q4 i kilka razy ponad 320 km/h bez żadnego problemu. Q4 również przejechał 6,60 s przy ponad 350 km/h na 1/4 mili. Czasami to po prostu kwestia szczęścia.
 
#24 ·
Dobrze wiedzieć, zawsze szukam opony, która utrzyma się przy wadze i prędkości motocykli solnych. Chłopaki robiący Boliwię mieli mnóstwo problemów, ponieważ przekraczali 250 mil na godzinę, a ja miałem wystarczająco dużo problemów od 200-250. W tym roku H2 będzie na oryginalnej Bridgestone RS10, z BT003 jako zapasowym (BT003 był świetną oponą na soli, ale nie można już znaleźć starych zapasów).
 
#25 ·
Na pewno. Użyłem teraz Super Corsa SP, Q4 i RS10 podczas moich prób prędkości maksymalnej. Powiedziałbym, że Pirelli było najlepsze z 3 pod względem prędkości maksymalnej, ale Q4 zdecydowanie się trzyma. Jedną z rzeczy, na którą należy zwrócić uwagę, było to, że Q4 wymagało więcej ciężaru do wyważenia niż Pirelli. Chris Burns będzie testował Q4 w przyszłym miesiącu na swoim turbo ZX14r, który osiągnął 247 mil na godzinę w ciągu mili, więc wysłałbym mu wiadomość i zobaczył, co myśli ;)
 
#27 · (Edited)
Moje pytanie dotyczące prędkości maksymalnej H2:

Jeśli jesteś pewny swoich umiejętności jeździeckich, pojedziesz szybciej, wyłączając TC, ponieważ za bardzo przeszkadza przy bardzo dużych prędkościach. Szacuje się, że zawsze stracisz około 3% z powodu poślizgu opon w wyścigach na lądzie. To minimalna wartość i kiedy mieści się w zakresie poziomu poślizgu TC, będzie odcinać moc przy każdym pełnym gazie. Za każdym razem, gdy tylne koło podskoczy, również odetnie moc, więc będzie to bardziej prawdopodobne, jeśli motocykl został dostrojony, a moc zwiększona lub jeśli nawierzchnia toru nie jest super gładka. Uważaj jednak, jeśli wyłączysz TC, będziesz odpowiedzialny i nie będziesz miał komputera, który cię uratuje, jeśli się pomylisz. H2 uwolniony to bestia i nie bierze jeńców.

Zdjęcie to zupełnie nowy RS10 na moim motocyklu z 2015 roku po jednym przejeździe na stojąco na dystansie mili z prędkością 221,4 mil na godzinę (356 km/h). Brak oznak wirowania, przegrzania itp. Po prostu czysta przyczepność z wyłączonym TC.
 

Attachments

#28 ·
Tak, szkoda, że kontroli trakcji nie można skonfigurować jak w rzeczywistym % poślizgu kół, wtedy z logowaniem można ustawić wystarczającą kontrolę, aby pomóc bez utrudniania, a czasem to nie tylko poślizg kół powoduje ciepło, miałem przednią oponę, która pękła po kilku milach powyżej 250 mil na godzinę (nie, to nie był H2).
 
#30 ·
^Tak. Widziałem, jak wiele opon to robi!
 
#31 ·
Cześć.
Jaka powinna być prędkość maksymalna h2?
Mam na myśli, że zainstalowałem biegi 3 etapu, intercooler extreme creations i pompę paliwa, zębatki 41/19, filtr dna e.t.. A maksimum, jakie mam, to 344 km/h. Na filmach h2r tak łatwo osiąga 390-400 km/h. Mam doładowanie 190 Kpa i przełożenie 11,6. Po prostu za mało mocy.
Gdzie szukać problemu?
Jak sprawić, żeby prędkościomierz pokazywał ponad 299? Mój zatrzymuje się na 299