Ninja H2 banner
161 - 180 of 193 Posts
Ik denk dat het er goed uitziet. Het is aftermarket. Geen rivermark. Ik heb de volledige bodykit van glanzend carbon. Het is mooi, maar net iets te 'simpel' voor mij. Heb de originele prachtige spiegelzwarte kleur weer teruggeplaatst. Ik denk dat het glanzende carbon er qua uiterlijk iets mooier uitziet. Kawasaki heeft het goed gedaan. Hoewel het waarschijnlijk uitbesteed is...

Mijn 2018 Carbon, in Cyprus. Mijn vrouw gaf me voor mijn 57e verjaardagscadeau in juli, heb nu 1.000 km en heb net een servicebeurt gehad. Ik ben er dol op
Je vrouw is geweldig! Ik vertelde mijn vrouw dat ik een H2 wilde, ze knipperde niet eens met haar ogen. Het enige wat ze zei was: "Laten we er een voor je halen". Ze ging zelfs naar de bank om de cheque te halen toen die binnenkwam. Geweldig... We hebben geluk!

Ik denk dat het er goed uitziet. Het is aftermarket. Geen rivermark. Ik heb de volledige bodyset van glanzend carbon. Het is mooi, maar gewoon te 'simpel' voor mij. De fabriek prachtige Mirror black weer teruggeplaatst. Ik denk dat het glanzende carbon er qua uiterlijk iets mooier uitziet. Kawasaki heeft het goed gedaan. Hoewel het waarschijnlijk uitbesteed is...
Als ik glanzend carbon zou plaatsen, zou het erg lijken op wat ik al had... het is nog niet af! De belly bread en de Upper Tank Covers en de rearsets ontbreken.
Dit is het ontwerp dat ik in gedachten heb, maar dan zonder de 46 of de monster en de kleur van de lijnen in een groen kawa, vergelijkbaar met geanodiseerd.

Dus wat is dat zilveren stuk bij de stuurdemper? Aan de rechterkant daar? Omhoog stekend. En hoeveel heb je de voorkant verlaagd? En hoe is dat qua rijden?

En de carbon fabriek H2 koplamp/carrosserie past hetzelfde als die van Moto. Helemaal niets mis mee. Ik kon gewoon niet wennen aan het glanzende carbon dat ik kocht. Niet als de fabrieksverf van 2015 zo **** opvallend was.
om zo helder te zijn, was de fabrieksverf die glanzend carbon kocht meer van hetzelfde
dat stuk is een gps-steun

de bovenste vleugels wil ik erop zetten maar ik weet het niet... er zijn er een paar die ik niet mooi vind, ze zijn groot niet zo elegant als de h2r

De 2015's hebben het grotere vleugelontwerp. Toen stapten ze over en ontwierpen ze de uitgesneden vleugels. kwam uit 2016 H2R's. Ik denk dat dat het jaar was.
dat zijn alleen de bovenste vleugels die ik niet wil.

etwas kleiner zoals je bent..

alhoewel ik nog steeds denk dat ik het ga verpesten als ik ze erop zet
ik maak me ook zorgen over de prestaties bij zeer hoge snelheid, ik weet niet wat ze aerodynamisch zullen doen, meer dan 350 km/u, aangezien de hoek en de vorm verschillen van de h2r

Attachments

hoewel ik nog steeds denk dat ik het ga verknallen als ik ze erop zet...????

Ook maak ik me zorgen over de prestaties bij zeer hoge snelheid... De vleugels van 2017 zijn opnieuw ontworpen om een betere aerodynamica en windstroom over de rijder mogelijk te maken. Kawasaki zou de vorm voor hun H2R niet hebben veranderd als de eerste de beste waren die ze konden krijgen. Die op je foto's daarboven zijn van 2015/16.

"Hoewel ik nog steeds denk dat ik het ga verknallen als ik ze erop zet"...????

"Ook maak ik me zorgen over de prestaties bij zeer hoge snelheid"...De vleugels van 2017 zijn opnieuw ontworpen om een betere aerodynamica en windstroom over de rijder mogelijk te maken. Kawasaki zou de vorm voor hun H2R niet hebben veranderd als de eerste de beste waren die ze konden krijgen. Die op je foto's hierboven zijn de 2015/16.
Ik weet dat degene die ik heb geplaatst van het vorige model zijn. Ik heb ze geplaatst omdat mooier
er is niets meer over voor de h2 dan voor de h2r
de voorkuip van de h2r heeft een andere vorm

"er is geen links naar de h2 dan naar de h2r
de voorkuip van de h2r heeft een andere vorm"...weet niet wat je hier bedoelt..? De vleugels van elk jaarmodel passen er direct op. Op beide motoren...
Zie je nooit de verschillen? Kleine veranderingen in vormen en hoeken, de fijnere voorkant omdat hij geen koplamp heeft, de voorruit is niet hetzelfde en meer verschillen die de vleugels naar de h2r in een meer aerodynamische hoek houden omdat hij voor haar is gemaakt, daarom overtuigt niet alleen de esthetiek me niet, maar ook de functionaliteit

Attachments

De H2R-vleugels zijn ontworpen voor downforce en dergelijke. Die basisvorm kan bijna elke motorfiets waarop hij zit, alleen maar verbeteren. Bij hogere snelheden. Ik bedoel, dat denk ik. Ik heb de mijne er vooral op zitten omdat ze er cool uitzien;) Ik ben er vrij zeker van dat er geen prestatieverlies is. Vooral bij legale snelheden. Ik betwijfel of er aerodynamische problemen zijn met ze op een H2 die echt snel beweegt. Ik zou denken iets beter dan de fabrieksspiegelvormen. Bob C heeft hier misschien wat kennis over.

161 - 180 of 193 Posts